Αρχειοθήκη ιστολογίου

Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Συστάσεις




Καλως ορίσατε στην προσωπική μου ιστοσελίδα!  
Ονομάζομαι Ζέτα Εμμανουηλίδου και είμαι αρχιτέκτων εσωτερικών χώρων. Σπούδασα στο ΙΕΚ ΔΗΜΗΤΡΕΛΗ την τέχνη της διακόσμησης όπου και παρακολούθησα και σεμινάριο πάνω στη διαρρύθμιση βιτρίνας.
Έχω ασχοληθεί για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα με τον σχεδιασμό επίπλων κουζίνας, καθώς και τον σχεδιασμό επίπλων - ειδικών κατασκευών. Η έδρα μου βρίσκεται στην πόλη της Θεσσαλονίκης.
   Οι υπηρεσίες μου ξεκινάνε απο απλές διακοσμητικές προτάσεις για συγκεκριμένους οικιακούς αλλά και επαγγελματικούς χώρους στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και η αποτύπωση του χώρου σε τρισδιάστατο σχέδιο και η παράδοσή του στον πελάτη, όπου στην συνέχεια μπορεί ο πελάτης είτε να αναλάβει απο μόνος του να πραγματοποιήσει την πρότασή μου είτε να συνεχιστεί η συνεργασία μας και αφού τον ενημερώσω για τα αναλυτικά κοστολόγια να αναλάβω την αποπεράτωση του έργου.
   Σε αυτό το μπλογκ εκθέτω κάποιες απο τις δουλειές μου πάντα σε μορφή τρισδιάστατου σχεδίου για 2 λόγους, πρώτον για να μπορέσει κάποιος να κατανοήσει τί σημαίνει τρισδιάστατο σχέδιο και δεύτερον γιατί ενδεχομένως κάποιος πελάτης να μην θέλει να ανέβει φωτογραφία του χώρου του στο διαδίκτυο.
    Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ενημερώσω πως φυσικά υπάρχει και η δυνατότητα να μου στείλετε κάποια φωτογραφία του χώρου σας με διαστάσεις και να σας στείλω την πρότασή μου σε αρχείο φωτογραφίας στο προσωπικό σας μέιλ. Το αυτό ισχύει και για οποιαδήποτε ειδική κατασκευή χρειάζεστε αλλά δεν ξέρετε πώς να την εκφράσετε στον κατασκευαστή σας.
    Επειδή γνωρίζω πολύ καλά την οικονομική κατάσταση της χώρας μας όπως επίσης και το πόσο μεγάλη ανάγκη έχουμε όλοι να κάνουμε πράγματα για να ομορφύνουμε τη ζωή μας έστω και στο ελάχιστο δυνατό ώστε να μπορούμε να χαμογελάμε και να ελπίζουμε, γι'αυτόν τον λόγο τα κοστολόγιά μου ουδεμία σχέση έχουνε με τις αμοιβές που σίγουρα θα έχετε ακούσει κατά καιρούς.
Για παράδειγμα,  το σχέδιο μιας κουζίνας κοστολογείται απο εμένα περίπου στα 30€ και ο λόγος που λέω περίπου αφορά τη λεπτομέρεια του σχεδίου και τον όγκο του.
   Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο μέιλ μου z.emmanouilidou@gmail.com
Ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ πολύ να αφήσετε το σχόλιό σας